Klantenservice
Levertijd
Doordat wij de productie van de materialen in eigen beheer hebben en hierdoor onze voorraad op peil kunnen houden, garanderen we een levertijd van 3 weken. Deze levertijd gaat in zodra wij de betaling van u hebben ontvangen. Zodra de betaling in ons systeem is verwerkt ontvangt u een ontvangstbevestiging en tevens onze factuur.
Indien u de montage door PlusM2 laat uitvoeren is de levertijd circa 2 weken langer, dit betekent dat de levertijd circa 5 weken kan bedragen. Uiteraard doen wij onze uiterste best om de goederen zo spoedig mogelijk te leveren en voor u te monteren.
De aflevering van de goederen vindt plaats op werkdagen tussen 08:00 – 17:00 uur en dit wordt door onze transportplanning met u afgestemd.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- Creditcard
- Overboeking
- Ideal
Annuleren
Mocht u, om welke reden dan ook besluiten, de order te annuleren dan verzoeken wij u dit binnen 5 werkdagen schriftelijk aan ons te melden. Bij een annulering binnen deze termijn worden reeds voldane betalingen terstond gerestitueerd.
Heeft u per ongeluk een verkeerd afleveradres opgegeven of wenst u het opgegeven afleveradres te wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op opdat wij het voor u kunnen aanpassen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er materialen beschadigd raken tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Gebreken en/of afwijkingen die meteen zichtbaar zijn dienen, schriftelijk, binnen 48 uur gemeld te zijn. Niet zichtbare tekorten dient u binnen 1 maand na levering en/of oplevering te melden, eveneens schriftelijk.
Garantie is niet van toepassing op gebruikte goederen tenzij anders aangegeven. Garantie op nieuwe goederen is alleen van toepassing op fabricagefouten en/of fouten in gebruikte grondstoffen van een gekocht artikel. Garantie dekt geen schade die het gevolg is van foutief gebruik, onzorgvuldig onderhoud of natuurlijke slijtage. Na afloop van de garantieperiode zullen eventuele klachten zo coulant mogelijk worden behandeld.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Meer informatie over de garantie en het overzicht met de geldende garantieperiodes vind u hier
Contact
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers op +32 (2)254 8532 of per mail info@plusm2.be.